Commercieel medewerker binnendienst

Synergie projectmanagement is een snelgroeiend projectmanagementbureau. Ons kantoor bestaat meer dan 10 jaar en is gevestigd in Haarlem. Wij werken op projecten door heel Nederland voor zowel grote aannemers als landelijke- en regionale overheidsinstanties.

Synergie projectmanagement helpt opdrachtgevers en zelfstandigen werkend in de infrastructuur om projecten sneller, slimmer en efficiënter te managen. Om dat goed te kunnen doen, is ons projectmanagementbureau, vanuit een netwerkgedachte, ingericht met een kleine vaste kern met daar omheen een grote flexibele schil.

 

Wij zijn op zoek naar een Commercieel medewerker binnendienst

Als Commercieel medewerker binnendienst houd je je voornamelijk bezig met de ondersteuning van het commerciële team.

Tot de werkzaamheden behoren onder andere:

  • Uitwerken van contracten en cv's
  • Telefonisch relatiebeheer
  • Opvragen benodigde documenten bij opdrachtgevers
  • Administratieve werkzaamheden
     

Wat bieden wij jou?

  • Een plek in een hecht en gezellig team
  • Een informele werksfeer waar ruimte is om samen lol te maken
  • Een afwisselende baan met aandacht voor professionele- en persoonlijke ontwikkeling
  • Teamuitjes; daar houden wij van en doen we zeker 4 keer per jaar
  • Elke dinsdag een gezonde lunch, klaargemaakt door één van je collega’s
  • Een fijne werkplek
  • Een goed salaris, 25 vakantiedagen

Wij zijn per direct op zoek naar een geschikte kandidaat voor ons kantoor in Haarlem voor 24 tot 40 uur.

Herken je je in bovenstaand profiel en spreekt Synergie projectmanagement je aan? Neem dan contact op met Peppina Peeman via peppina@synergie-pm.nl of 06 – 30 87 35 77.

Enthousiast over dit project?

Neem contact op met Peppina Peeman
06 - 30 87 35 77
peppina@synergie-pm.nl

Info

Status:
Open
Regio:
Noord-Holland
Inzet:
32 - 40 uur/week